3 Haziran 2012 Pazar

Sonuç 61,Hedef 58

Yaklaşık 2 ay 10 gündür diyet yapıyorum..diyetimde,bol ayran,su,sebze,et,makarna,bulgur pilavı,yumurta,peynir vardı..ekmek,kek,pasta,börek asla yoktu,ev de yaptık ama yemedim..canımda istemedi kafaya koydum ya kilo vermeyi,ben önce aklımda bitiriyorum,gerisi çok kolay oluyor..diyete başladığımda 68 kiloydum,bu sabah 61 çıktım..gayet başarılı buldum kendimi :-) ilk başlarda aç yattığım oldu,gözümün önünden en sevdiğim yiyecekler,geldi,geçti ama bennn kanmadım :-) bitti mi diyetim? hayır bitmedi..60 lı rakamlarda bıktım,59.9 olmak istiyorum..59.9 olsam,yemek yesem gene 61 olurum..o yüzden 58 kilo olmaya karar verdim,hiç değilse yemek yiyince gene 59.9 olabilirim..neyse bakem,giden hep üstten gitti orasıda işin ayrı boyutu..eve spor aleti almayı kafaya koydum..sadece bacaklarımı çalıştırmak için..rejimle gidecek gibi değil :-) bu arada gayet sağlıklı bir diyetti benim diyetim..bi ara dukkan yapmaya niyetlendim ama ben listelere filan uyamadığım için hiç başlamadım..aç kalmadan neredeyse her şey yiyerek zayıfladım..birinci madde ise gerçekten kilo vermeyi istemek ve kafada bitirmek,yarın diyete başlayacağım dememek,aklınıza koyduğunuz an başlamak..ben aynen böyle yaptım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder