12 Ekim 2011 Çarşamba

Başlangıç..

O kadar düşündükten sonra bloğuma bu ismi vermeye karar verdim..hangi ismi denediysem kullanılıyor:-(..2008 yılından beri bir gayret bloğa yazı yazarım, itina ile fotoğraf yüklerim,yazdıklarımdan pişman olup silerim,eklediğim fotoğrafları kocam beğenmez silerim,kendi kendime yıllardır uğraşıyorum..2008 yılında www.sedademirelgenc.blogspot.com adresimde yazmaya ve silmeye:-)) başladıktan sonra,bir yıl önce www.gencergenc.com adresimde yazmaya devam ettim..biricik gencer'imin annesi ve kocişkomun güzel karısı olarak hayatıma devam etmekteyim.-))aklıma her geleni, içimden her eseni yazacağım tertemiz bembeyaz bir safya açtım bu gün kendime,umarım hayırlı ve de uğurlu olur:-))beni takip ediniz güzel fotoğraflar ve oradan buradan yazılarla görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder