17 Ekim 2011 Pazartesi

canım oğlum..

Kışın yemek yerken ne hikmetse yazın ki kadar düşünmeden yiyorum:-))uzun kıyafetler ,paltolar nasıl olsa kapatır diye aklımdan geçirsemde çok abarttım..şu an dün geceden tokum o kadar yani:-))yağmuru, serin havayı özlesem de yok yok ben kışdan çok hoşlanmıyorum..bu sabah da erkenciyim..iki buçuk yıldır uykusuzum..bir gecede uykum 38 kere bölünmeden uyumak istiyorum..bu emzirme durumuma bir çare bulamadım hala...ne zamana kadar emzireceğimi merak ediyorum...bu gün yavru ceylanımız tam iki buçuk yaşında oldu..allahım çok güzel ömürler versin,sağlık versin,huzur versin çok başarılar versin diye dualar ediyorum..allahım bütün kötülüklerden korusun bize bağışlasın benim sarı oğlumu..cümlesinin evladını da  ailelerine bağışlasın inşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder