18 Kasım 2011 Cuma

lütfen yunus balıklarına yapılan eziyet artık son bulsun..

Geçenlerde savaş karakaş'ın tv deki proğramında izledim ve anında yunus balıklarının gösterisini izlemek isteğimden vazgeçtim..gene kendim için değil de gencer'imin hoşuna gider diye istemiştim..ama bu eziyete çocuğumu ortak etmek istemiyorum..bize 45 dakikalık bir mesafede alanya da yunus balıklarının gösterisi var..ben çok istedim gitmeyi,gencer'imi götürmeyi ama ya niyet ettik başka işimiz çıktı,ya alanya ya gidip gelirken uğramak istedik gencer uyuyordu,ya bilmemne ya bilmemne işte bi denk gelmedi..her işte bi hayır vardır derler ya iyiki gitmemişiz..yunus balıkları çok akıllı hayvanlarmış ve ağız yapıları onların fazla geniş olduğu için ben de hep güldüklerini düşünmüştüm,halbuki zorla tuldukları havuzlarda mutsuz oldukları için intihar ediyorlarmış..daha neler neler..duydum ve çok üzüldüm..çok güzel bir proğram hazırlamış savaş karakaş izledim ve asla gitmek istemiyorum dedim eşime..ayrıntılı bilgilere buradan bakabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder