8 Mart 2012 Perşembe

:-(

Allahım indirim üstüne indirim yapıyorlar, görünce acayip moralim bozuluyor,neyse bu kere ki o kadar moral bozucu değil ama insan düşünüyor en son indirimimi beklemeliyim diye..tommy hilfiger in magazasında  bir terlik görüp ,deneyip,çok sevmiştim ama ayakkabıya ihtiyacım olduğu için bir tane babet almıştım,120 tl ye.. şimdi babet ayaklarımı vuruyor,arkadaşlarım çok para vermişsin,20-30 lira buna benzeyen babetler her yerde diyor :-( sonra ben aynı ayakkabıyı 70 tl ye markafoni de görünce üzülüyorum..sonra yetmiyor,mağazada görüp çok beğendiğim terliği markafoni de görünce oonuda almak istiyorum ve siparişini veriyor 57 tl ye iki tane terlik alıyorum,ben de görüp beğenen Büşra'cım da alıyor bir tane terlik..buraya kadar her şey iyi, sonrası az evvel girip baktığım markafoni  de aynı terliği,49 tl ye düşmüş görünce gene  üzülüyorum :-( bir daha da alış veriş yapmak gelmiyor içimden..50 ayakkabıdan,15 terliklerden etti 65 tl :-( ben 65 tl ye başka bir terlik daha almaz mıydım ? alırdım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder