20 Mart 2012 Salı

güzel tatilimizden kalanlar :-)

Tek kelime ile muhteşem bir haftasonu geçirdik..öncelikle otelimiz çokkk güzeldi..2+1 odamız,manzaramız her şey süperdi..kesinlikle bir öncekinden çok daha keyif aldım..o kadar ilgili ve güler yüzlü ki çalışanları devamlı güler yüzlü olmaları ve bizimle ilgilenmeleri beni bıktırsada :-) zahmet etmeyin  artık ben koyarım suyumu filan dedim yani :-) devamlı etramızdalardı..şaka bir yana bıkmadım gerçekten çok memnun ayrıldık,çok teşekkür ederiz bütün otel çalışanlarına..





Bir kaç ay önce gittiğimiz otel için, bir acenteden yardım alarak gitmiştik ama bu otele bizzat gidildi,görüldü ve karar verildi..evimize yaklaşık olarak 15-20 km uzaklıkta Gündoğdu mevkiinde ..kahvaltı,öğle yemeği,akşam yemeği,bahçede türk kahvesi,salıncak,park,yeşil alan keyfi her şey harikaydı..odaya getirilen meyva tabakları çok hoştu,girişte yapılan ikramlar hepsi bizi çok mutlu etti..



O kadar güldük,o kadar konuştuk ki,gülmekten yoruldum..Edibe sağolsun iyiki var ve kocasıda :-) çılgın dans arkadaşlarım..Cumartesi gecesi Gencer'i ve canım kocacımı odaya gönderdim,yavumuzu sen uyut aşkım benim çok oynayasım var dedim,oda sağolsun kırmadı beni :-) ama çocuğu annesine bırakıp oynayan babalarda yok değildi Mustafa gibi :-) ben bir iki kez odaya çıktım her şey yolundaydı,sonra tekrar döktürmek için diskoya indim..nereden bilebilirdim ki arkadaşlarımızın bizi videoya çektiğini :-) ertesi sabah izlediğimde gülmekten çatlamak üzereydim..Gecenin yıldızları,Ben,Abdullah,Edibe,Mustafa ve Alaattin :-) sanki oynamayana ceza varmış gibi,yorulunca karnımızı tutup,ovuşturup ağrısı geçince bir hışımla tekrar dans etmeler filan..videoda buraları izlerken çatlayacaktık gülmekten :-) dün gece gülmekten bir türlü yatağın yolunu tutturamadık karı koca en son Edibe'ye mesaj attım hala gülüyoruz diye meğer o da hala gülüyormuş :-) bi sonraki akşambiz de fotoğrafları yüklerken  birlikte gene güldük o kadar komiktik anlayacağınız :-))







2 yorum:

  1. Sedacım tatilin çok hoşmuş,iyi dinlenmişsindir. Arada böyle kaçamaklar iyi geliyor insana. Bu arada yeni blogun hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten hafta sonuda olsa çok iyi geliyor..tatilin küçüğü büyüğü yok :-) iki günde bile insan enerji doluyor..teşekkür ederim bu arada :-)

    YanıtlaSil