23 Mayıs 2012 Çarşamba

Benetton

Dün alışverişe gittik arkadaşım Dilşan ile birlikte..en çok benettonda kaldık ve bütün kıyafetlerde gözümüz kaldı..özellikle ben her giydiğimi almak istedim..renkleri zaten bir harika,modelleride çok hoşuma gitti..üç beş parça bir şeyler beğenip aldım..en kısa zamanda giyip poz vermeyi düşünüyorum :-) e tabii burayada koymayı ihmal etmem :-))Manavgat benettonda çocuk reyonu yoktu,Gencer için beğendiklerimi netten sipariş veriyordum,yakın bir zamanda çocuk kıyafetleride satmaya başladılar,ben de çokk mutlu oldum ..


3 yorum:

  1. Limango ve markofoni gibi sitelerde, bazen benettonun çocuk giysileri çıkıyor. Fiyatları da mağazalara göre daha uygun. Eğer değilsen, iki siteye de üye ol derim :)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  2. Her iki siteyede üyeyim Fatma'cığım..ya yaşı uymuyor,ya rengi :-( ama sık sık ve zevkle takip ediyorum siteleri :-)
    benden de çokk sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. yawru kuşum zaten nette en çok alışveriş yapmayı seviyorsun ben uymamama olasılı yüksek olduğundan alamıyorum maleseff:)
    Tuba
    www.tugbaozok.com

    YanıtlaSil