4 Nisan 2012 Çarşamba

Oto koltuğu demeye bin şahit lazım :-(

Dün akşam e bebekden oğlum için verdiğimiz siparişlerimiz geldi..t-shirtler ve çamaşırlar çok güzel..oto koltuğu teşhirdeymiş gibi yıpranmış ve çok sert hiç beğenmedik,bu sabah geldiği gibi bir notla birlikte geri gönderdik..birde yazlık kılıf almıştık onuda iade ettik..Gencer'in şu an kullandığı oto koltuğunu chıccodan aldık, sipariş ettiğimiz ise römer.. benim gönlüm maxi cosiden yanaydı eşim römeri beğendi,sonra römerde karar verdik,fakat kesinlikle 560 liralık bir koltuk değil..gerçekten çok kötü,hayal kırıklığı yaşadık,notada yazdık,beğenmediğimizi..Gencer'in şu an ki koltuğunu ikinci elde satsak,kesinlikle hemen alıcısı çıkar,tertemiz,hiç yıpranmamış ve çok rahat..güya römer iyidir diye aldık fakat tekrar chıcco almayı düşünüyoruz,bu keresinde Antalya daki ebebek mağazasına gidip alıcaz..arabamızda ısofix bağlantısı yok oyüzden diğer modelleri tercih etmek zorunda kaldık,gerçekten çok sert oturma yeri ve baş kısmı,hiç rahat değil,kesinlikle çocuğumu ona oturtmam,kazık üstünde gibi oturur gibi,yazık yavrum hiç rahat edemz o koltukda..hemen götürdü eşim sabah kargoya iade ettik..demek neymiş böyle şeyleri netten sipariş etmemek gerekiyormuş :-( koltuğa buradan bakabilrisiniz.

2 yorum:

  1. Sende mi e bebekcisin:) bende cerenin bir çok şeyini çok enteresan indirimlerle oradan almışdım. Sonra burda mağazası açılınca denk geldim aa inanamadım! hemen atladım arabadan, bi bakiim dedim, mağaza güzel herşey var ama netteki indirimleriyle alakası yok! sonra ben yine alıcağımda netten almaya devam ettim:)

    YanıtlaSil
  2. Antalya'daki magazası çok güzel çok büyük o kadar gelip geçtik önünden bi girnedim..Ankara'da sık sık giderdim,çok severim e bebek'i..netten alıyoruz bişiler ama bu koltuk kesinlikle berbattı..

    YanıtlaSil