27 Nisan 2012 Cuma

Merak..

Sevdiğim insanların her şeyini merak ederim..bazen sevmediklerimin de her şeyini merak ettiğim oluyor..aslında merak güzel şey bence hem de çok..hem böylece sizden saklanan gerçekleride merak ede ede gün yüzüne çıkarabiliyorsunuz..hiç sevmem başkalarının üzerimde söz sahibi olmasını,hiç sevmem iyice anlamadığım işlerin peşinden koyun gibi gitmeyi,hele işin ucunda para varsa bazı şeyler para için yapılıyorsa,iyice merak ederim :-)
O kadar çok tarikat var ki bu buralarda..hepside çok zengin..kadınlar iyi sayılabilecek arabalara biniyorlar,türbanlılar,hemen ilerimizde  bir yurt var..kimsenin kimseye bir zararı yokda ama din konularının içine para girince hiç hoşlanmıyorum..şimdiye kadar hiç duymadım,sadaka olmadan bir tarikat olsun..herkes para pul için koşturuyor bu işlerin peşinden bence..paraya şeytan karışır,para insanın aklını başından alır,eğer insan bilsin ki yaptığı işin sonunda para var bence yapmayacağı şey olmaz insanın..Allah'ım şeytana uydurma,az verip aratma,çok verip kudurtma,para yüzünden insanlar birbirine düşman oluyor yahu..hangi müslüman istemezki Allah diyen birinin yanında olmayı,sohbetini dinlemeyi,ama iki Allah dedi diye giderken de para verip kalkmak bana hiç doğru gelmiyor..Allah için yapıcaksın her şeyi, para için değil..
Dedikoduyu kim sevmez ki..kızlar biraraya gelince muhakkak bir iki bir şeyler konuşuveriyoruz ama bana birisi çıkıpda kızım şu senin için şöyle düşünüyor,böyle söyledi,işte ne bileyim sen evlendiğin zaman,her gün bize gelip senin için bunları  bunları konuştular derlerse, kafamın tası atar,nevrim döner her bildiğimi söylerim..hani dedikodu günahtı,ayıptı,o zaman siz benim için neden konuştunuz,korkmadınız mı Allah'dan?..korkmadınız..işde ben de  korkmadan konuştum,rahatladım..
Özür dilemeyi çok severim,şimdiye kadar bir çok arkadaşımı kırmışımdır,ama hep özür dilemişimdir..özür dilemekle insan hiç bir şey kaybetmez aksine kazanır ama hakedenden dileyeceksin diğ mi?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder