2 Nisan 2012 Pazartesi

siz ne güzel şeysiniz bakim :-)

Yıllardır ilk kez bu kadar aç yattım :-( dün gece fenalardaydım,açtım,canım her şeyi yemek istedi,bütün sevdiğim yiyecekler gözümün önünden geçti,yutuyormuş gibi yaptım :-) ve ben aç olduğum zaman Gencer yandı :-) oğlum aç mısın? karnabahar pişirdim yer misin?,meyva yer misin?,fıstık yer misin?tost ister misin? illa Gencer'e bir şey yedirmem lazım,ben yiyemiyorum ya çocuğumu tıka basa doyurup biraz olsun gözümü doyurmam lazım..neticede dostttttt evettt heyyy dost diye bağıran yavruma kalkıp,sucuklu ve bol kaşarlı tost yaptım, saat 22:00 gibi ,o da maşallah çok güzel yedi,bayılır kendileri dosta :-) ben sadece kokladdım ve sabaha kadar ayvalık tostunu hayal edip yattım..sabah uyandım ki tost isteğimden eser kalmamış..çok şükür ki kalmamış dedim,yoksa evdeki bütün ekmekleri tost yapıp yerdim..kış boyu yazması ayıptır,hamur mayaladım,kendi ellerimle kocamda hep yanımda hatta hamuru bazen o yaptı, merdane ile açtı :-) severim yardım edişerini,her işime koşturur sağolsun,konu yemekse zaten genelde mutfakta yanımda yardım eder..neyse efendim kış boyu hamur yaptık,açtık,mayaladık,pizza yaptık..hem de koca iki tepsi,sonrada bol ketçap,mayonez,biber ve salatalık turşusu ohhh bir güzel yedik,bazen kola ile bazen çay ile..kola kilo aldırır içmeyelim diye konuşup yaklaşık 12 dilim pizzayı mideye indirdik,kola kilo aldırırmış hahh biz de bi alemiz,onca pizzayı ye iki bardak koladan kork..pizza yapmadığımız günlerde ise benzer bir şey yaptık ne mi? ayvalık tostu..ımmm nefisti vallahi..bol kaşar,sucuk,arasına salatalık turşusu,bol ketçap ve mayonez..ayvalık tostu yapmadığımızda ise ne mi yaptık?çiğ börek :-) evet sanırım yemek yemeyi çok seviyoruzzzzz..insan böyle yerse bir haftada 4-5 kio almaz mı ?hem de çok güzel alır..işte kışın bol bol yediğim için,şimdilerde açlık çekiyorum,ama dedim ya kararlıyım..fotoğraflara bakar doyarım ben..kilo vermem çok şart benim..ama kilo verene kadar sanırım en sevdiğim yiyeceklerin fotoğtaflarını paylaşacağım :-)





2 yorum:

  1. sedacım gece gece baktm sayfana ama cok büyük hata etmişim yataktan kalkıp mutfaga gitmeme az kaldı sayılır nasıl güzel yazmşsn iştahlı iştahlı :)) agzım sulandı yahuuuu :) ye gitsin boşver diyeti ay gibi yüzün gözün maşallah az bişey etten buttan bişey olmaz yaaaaaaa

    YanıtlaSil
  2. Tutku'cum ben zaten yemek yerken, tok olan bile kendine bir tabak hazırlıyor, çok iştahlı yiyormuşum :-)yazdığım yazı bile seni iştahlandırmış,yerken görme en iyisi sen beni:-) hay bu iştahım yüzünden başıma gelenlere bak..çok kiloluyum canım kıyafetlerim olmuyor,zaten incecik olamamda 3-5 bir şey vereyim pes edicem :-) güzel iltifatın içinde teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil