1 Nisan 2012 Pazar

Yemede yanında yat :-)

Dün akşamdan beri canım menemen yemek istiyor..sabah oldu, uyandık artık yiyebilirim,çok mutluyum :-) ekmeksiz ve acı biber turşusu olmadan nasıl olacak bilmiyorum ama genede yemek istiyorum..o kadar çok seviyorum ki acı biberi,yemeden duramıyorum nerdeyse..makarnama,mantıya iki üç yemek kaşığı pul biber atıyorum,kısıra,köfteme her şeye..kahvaltıda bile yiyorum..yemeklerime  bu kadar pul biberi atıp bir de yanında,bir kase en acısından biber turşusu yiyorum..çok seviyorum çokkkk..hele şu yazdan yapılan dometeslerle,biberlerle kuruan konserve menemenlik,ayyyy lezzeti bile enfes oluyor..bi koşu mutfakta ki kocamın yanına gitsem iyi olucak,gerçi yavrumuz uyuyor ama babamız hazırlıklara başladı bile :-)



İnternetten indirdim bu fotoğrafı,biz yapınca fotoğraf çekmeyle uğraşamayıp hemen yemek için saldıracağım için hazıra kondum :-) tam da böyle bir şey yemek istiyorum..diyet başıma vurdu galiba :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder