10 Nisan 2012 Salı

İllede siyah..

Siyah bir ayakkabıya ihtiyacım var..yüksek topuklu ve deri olmalı yada rugan,kadife gibi olanlardan hoşlanmıyorum..Morhipo da gezerken tamda aradığım ayakkabıları buldum..çokkk güzeller..ayakkabı numaram 40-41 olunca haliyle her ayakkabıda rahat edemiyorum..onun içinde her ayakkabıyı giyemiyorum..şu ana kadar hiç rahat ettiğim topuklu ayakkabım olmadı orasıda ayrı konu..bütün topuklularımın hepsi Hotiç,başka marka ayakkabım yok..hiç biriside rahat değil..gelin ayakkabım rahattı aslında Erol dan almıştım..yeni geldi aklıma bir de Erol'a bakayım..

6 yorum:

  1. Her ikiside çok güzel.Böyle platformlu yüksek topuklu ayakkabılara bayılıyorum.Giyenlere de imrenerek bakarım.Nasılda rahat rahat yürüdüklerine şaşırırım.Sonradan öğrendim ki aslında hiçte rahat olmadıklarını ama güzel olmak için bu sıkıntıya katlandıklarını :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de giyenlere imreniyorum Abide'ciğim :-) gerçekten de güzel olmak için katlanıyorlar..benim bir tane platform topuklu ayakkabım oldu onuda düğünümde giydim :-) ama bi tanede siyahım olsa hiç de fena olmaz..kesinlikle yürüyemem ya orası da ayrı :-)

    YanıtlaSil
  3. Sedacım çok haklısın, Hotiç siyah rugan ayakkabım var yemin ederim üzerinde 15 dakikadan fazla duramazsın, o kadar paraya bu kadar eziyet bende anlamyırum gerçekten...

    YanıtlaSil
  4. Hani çok çok iyi marka diye yazmadım Hotiçi ama genede fena sayılmaz,çok rahatsız ayakkabıları..sevmiyorum artık..başka markalar denemeliyiz :-)

    YanıtlaSil
  5. Şekerimm maşallah Allah boy vermiş, ne gerek var topuklu giyip işkence çekmeye :D ben düğünümde bile babet giymeyi planlıyorum.. Her ne kadar nurtoş bu konuda bana çok kızıyor olsada :) Bide ayaklarımızın maşallahı var, numara bulmak büyük sorun bizim için.. Ama gezerken dikkatimi çeken, büyük numarası olan, siyah topuklu bir ayakkabı görürsem senin için deneyip yorum yapacağımm..

    YanıtlaSil
  6. orasıda öyle remen işkence:-( ama daha zayıf ve uzun ve ve ve hoş gösterdiği için kesinlikle tercih ediyorum :-)gerçekten ayaklarımızn maşallahı var..bir bayan 40-41 giyer mi yahu :-)yorumlarını bekliyorum seni de :-)

    YanıtlaSil