25 Nisan 2012 Çarşamba

laf olsun :-)

Ne olmuş yafu bu bloglara,değişmiş diğ mi?:-( ne zamandır yazmadım buraya bir tuhaf olmuş..iyi mi olmuş? olmamış mı? karar veremedim..karışık olmuş biraz :-(
Oğlumu çok seviyorum,eşimi çok seviyorum,yaşamayı her şeyden çok seviyorum ve yemek yemeyide seviyorum :-)
ben hani ne zamandır diyet yapıyordum ya 3 kg vermişim yuh bana..eskiden daha uzun süreler açlığa dayanıyordum artık yaşlanıyorum ve dayanamıyorum..neyse efenim bozmadım diyeti, her şey yiyorum bir tek ekmek yemiyorum..eşim diyor ki bu da nasıl diyetse anlamadım,her gün makarna yiyor ekmek yemiyorsun bu iş böylemi olur karıcığım diyor...oluyor muş demek ki bak vermişim 3 kg :-) şu dakikalarda çok canım sıkılıyor,yavrum uyuyor yalnız kaldım,oturmakdan da popom ağrıdı,yemek yapmadım,yemek pişirmekde istemiyor canım..neyse ki Sencar gibi bir eşim var..gelir pişirir yer :-) kıyamam ben ona birazdan kalkıp karnıyarık yapıcam,yemiyeceğim orasıda ayrı..
Geçen gün kutladığımız parti sonrası kızlar hep eşimi konuşur oldu :-) ne kadar yardımcı maşallah filan dediler..böyle bir karısı olursa yardım eder tabii dedim:-) şaka bir tarafada sağolsun pek seviyor her şeyle alakadar olmayı..bana gömlek ütületmiyor,her işime yardım ediyor,ya çok mutluyum yarabbim..hiç sevmiyorum iş yapmayı :-)) seni çok seviyorum Sencar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder